فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

هیچ لباس گران قیمتی به اندازه پوست با طراوت، شاداب و جوان ارزشمند نیست.
خوش بو بودن نیز یکی از بهترین ویژگی های یک انسان است. به همین دلیل است که افرادی که به این دو موضوع اهمیت زیادی می دهند، همواره در پی یافتن محصولاتی هستند که بتواند پوست آن ها را شاداب نگه دارد. همچنین هزینه زیادی بابت عطر و ادوکلن می پردازند تا همیشه خوش بو باشند.

حالا اگر محصولی باشد که بتواند این دو ویژگی را به صورت هم زمان تأمین کند، قطعاً برای کسانی که به خودشان و جذاب بودن اهمیت می دهند، محصول بسیار جالبی خواهد بود. البته که چنین محصولی وجود دارد.

بادی اسپلش یا Body Splash محصولی است که هم می تواند با ویژگی آب رسانی خود، پوست بدن را شاداب نگه دارد و هم به دلیل آن که حاوی عطر است، نقش ادوکلن را ایفا کند.با 3فرمول همراه شوید تا با فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار بیشتر اشنا شوید.

 

فرمولاسیون بادی اسپلش
فرمولاسیون بادی اسپلش

در تر کیبات بادی اسپلش چه چیزهایی وجود دارد؟

عطر، آب و الکل اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش هستند. اما در یک دسته بندی کلی تر از دو بخش تشکیل شده است:

چربی و رطوبت : چربی و رطوبت دو عنصر بسیار مهم برای پوست هستند. هر دوی این عناصر در اثر استحمام و شستشوی بدن با صابون یا شامپو بدن از بین می روند. Body Splash بعد از استفاده، این دو عنصر را به پوست باز می گرداند.

خوش بو کننده : بعد از عملکرد فوق، مهم ترین وظیفه بادی اسپلش خوش بو کردن بدن است. عطر استفاده شده در ساختار آنها در منافذ پوست نفوذ کرده و بدن را خوش بو نگه میدارد.

فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار
فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

بادی اسپلش شاین دار چیست؟

هر کدام از بادی اسپلش‌ها به عنوان خوشبو کننده های بدن به بازار عرضه می‌شوند. در این بین هر کدام خاصیت ها و ویژگی های مخصوص خود را دارند. دسته‌ی شاین دار این محصولات با هدف درخشندگی و براق کردن بدن جزو محصولات پر فروش در بازار هستند. با ورود بادی اسپلش به دنیای زیبایی، یک رقیب جدی برای عطر‌ها و ادکلن‌ها به وجود آمده است. دیگر برای خوشبو کردن بدن، محدود به خرید عطر و یا انتخاب یک ادکلن نیستید. طیف گسترده‌ای از بادی اسپلش‌ها نیز می‌توانند به خوشبو شدن بدن شما کمک کنند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از دسته‌های این محصولات خوشبو کننده بدن بپردازیم. اگر شما هم می‌خواهید بدانید بادی اسپلش شاین دار چیست با این مقاله از رندل همراه باشید.

 

فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار
فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

اصطلاح شاین یعنی چه؟

اگر در قفسه‌ی فروشگاه‌ها  به دنبال بادی اسپلش ها گشته باشید، حتما با محصولاتی با برچسب شاین دار مواجه شده‌اید. همچنین شاید با مفهوم شاین آشناییت نداشته باشید، به همین جهت می‌خواهیم به این پرسش شما که بادی اسپلش شاین دار چیست، پاسخ دهیم.

بسیاری از افراد علی الخصوص عروس‌ها به جهت ماندگاری بالای آرایش مات سعی می‌کنند از میکاپ‌های مات و لوازم فاقد درخشندگی استفاده کنند.
به همین دلیل مفهوم شاین در صنعت زیبایی کمتر استفاده شده است.اما رفته رفته با گذشت زمان، استفاده از آرایش های براق بیشتر باب شده است و بسیاری از ستاره‌های هالیوود و عروس‌ها و افراد برای شرکت در مهمانی‌ها، روی به این نوع آرایش‌ها آورده‌اند.

امروزه عبارت شاین بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است. در واقع واژه‌ی شاین برگرفته از کلمه‌ی انگلیسی shine به معنی براق است. پس طبیعتا بادی اسپلش مورد بحث ما خاصیت براق کنندگی دارد. بادی اسپلش‌های شاین دار حاوی ذرات درخشانی هستند که زیبایی پوست شما را دو چندان می‌کنند. این دسته از خوشبو کننده‌ها با نام بادی اسپلش اکلیلی نیز شناخته می‌شوند.

فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار
فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

مزیت های بادی اسپلش شاین دار چیست

اساسا این دسته از محصولات همان مزیت‌های یک بادی اسپلش معمولی را دارند. تنها فرق بارز آنها خاصیتی است که باعث براق کنندگی و درخشندگی بدن می‌شود. اگر به براق شدن بدن خوب علاقه دارید، این محصولات می‌توانند جایگزین خوبی برای عطر ها و ادکلن ها باشند.

طرز استفاده از بادی اسپلش

اگر می خواهید Body Splash تأثیر خوبی روی پوست شما داشته باشد، بهتر است آن را به درست ترین شیوه مورد استفاده قرار دهید. طرز استفاده از آنها به شیوه صحیح این است که:

1 – حمام کنید و بدن خود را با یک شوینده مناسب بشویید

اغلب مواد بهداشتی وقتی بهترین تأثیر خود را روی پوست می گذراند که بدن کاملاً تمیز باشد. بنابراین برای استفاده از آنها نیز ابتدا حمام کنید. شستشوی پوست منافذ بسته آن را باز می کند و پوست امکان بیشتری برای جذب عطر و آب Body Splash خواهد داشت.

2 – بدن خود را کمی خشک کنید

برای استفاده از بادی اسپلش نیازی نیست بدن خود را کاملاً خشک کنید. وقتی بدن کمی رطوبت داشته باشد، Body Splash بهتر روی آن اثر می کند. رطوبت موجود روی پوست باعث ماندگارتر شدن عطر روی آن می شود.

3 – از لوسیون بعد از حمام خود استفاده کنید

بعد از خشک کردن نسبی بدنتان لوسیونی که همواره بعد از حمام از آن استفاده می کنید را روی پوست خود بمالید. به دلیل آن که در برنامه خود استفاده از بادی اسپلش را نیز دارید، می توانید از لوسیونی استفاده کنید که عطر نداشته باشد.

4 – Body Splash را روی پوستتان اسپری کنید

وقتی بدنتان به اندازه کافی لوسیون جذب کرد، می توانید از آن استفاده کنید. Body Splash را روی بدنتان اسپری کنید.

5 – بادی اسپلش را روی نبضتان بیشتر اسپری کنید

نقاط پالس دار بدن کمک می کنند بوی عطر آنها بیشتر پخش شود. نقاطی مانند مچ دست، داخل آرنج، جلوی گردن، پشت زانو ها و… بنابراین به طور خاص از بادی اسپلش خود روی این نقاط اسپری کنید.

فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار
فرمولاسیون بادی اسپلش شاین دار

سخن پایانی

بادی اسپلش ها با برندهای مختلف می توانند با ایجاد قدرت پخش بوی بالا به شما در خوشبویی و القای حس خوب به اطرافیانتان کمک کنند. این که می‌خواهیداز چه نوع اسپری ای استفاده کنید، بسته به سلیقه‌ی شما دارد، اما اکنون اگر کسی از شما بپرسد، بادی اسپلش شاین دار چیست بدون شک جواب آن را می‌دانید. امیدواریم از این مقاله از 3فرمول لذت برده باشید.

 

 

 

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط