فرمولاسیون ضدتعریق شفاف

لیست انواع فرمولاسیون

فرمولاسیون محصولات شیمیایی

فرمولاسیون محصولات شوینده

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

فرمولاسیون انواع چسب

فرمولاسیون محصولات خودرویی

فرمولاسیون انواع تینر ، رنگ و حلال

فرمولاسیون محصولات صنایع غذایی

راه اندازی خط تولید

فرمولاسیون ضد تعریق شفاف

فرمولاسیون ضدتعریق شفاف

 

ضدتعریق شفاف معمولاً از ترکیباتی تشکیل شده است که به سرعت در پوست جذب می‌شوند و پوست را نرم و خنک می‌کنند.  فرمولاسیون ضدتعریق شفاف در 3فرمول حاوی عناصر مرطوب‌کننده مانند گلیسرین و روغن‌های گیاهی می‌باشند که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند.

 

فرمولاسیون ضد تعریق

ضد تعریق شفاف یا ضد تعریق بدون رنگ، یک نوع ضد تعریق است که در ترکیب خود دارای رنگ و پوشش مرئی نیست. این نوع ضد تعریق معمولاً به صورت اسپری، رول آن یا کرم ارائه می‌شود و پس از استفاده بر روی پوست، روی پوست خشک می‌شود و تقریباً غیرقابل رؤیت است.

ضد تعریق شفاف به همان شکلی که نامش نشان می‌دهد، برای کنترل تعریق و جلوگیری از تعریق بیش از حد استفاده می‌شود. این محصول‌ها معمولاً شامل ترکیباتی مانند مواد ضد تعریق مثل سنتزوریم کلراید، آلومینیوم کلرید، آلومینیوم زیرکونیوم تتراکلرید و غیره هستند. این ترکیبات به طور موثر تری از طریق انسداد دریچه‌های تعریق کاهش تعریق را ایجاد می‌کنند.

ضد تعریق شفاف معمولاً تحت لباس آرایشی استفاده می‌شود زیرا پوشش مرئی ندارد و به پوست کمک می‌کند تا خشک و تا حد امکان بدون تعریق باشد. این نوع ضد تعریق معمولاً برای افرادی که به دنبال یک راه حل ضد تعریق نامرئی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، برخی افراد ممکن است به دلیل حساسیت پوستی یا عدم تحمل نسبت به رنگ و پوشش مرئی، از ضد تعریق شفاف استفاده کنند.

مهم است بدانید که هر ضد تعریق شفاف ممکن است ترکیبات و مواد مختلفی داشته باشد و عملکرد آن‌ها نیز متفاوت باشد. قبل از استفاده، بهتر است برچسب محصول را مطالعه کنید و در صورت نیاز، با یک پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا محصول مناسب برای نیازهای شما را توصیه کنند.

 

انواع ضد تعریق:

ضد تعریق شفاف، در بازار ممکن است به صورت مختلفی و با ترکیبات متفاوتی عرضه شود. در زیر، تعدادی از انواع معمول ضد تعریق شفاف را ذکر می‌کنم:

  • ضد تعریق شفاف معمولی: این نوع ضد تعریق شامل ترکیبات ضد تعریق استاندارد مانند سنتزوریم کلراید، آلومینیوم کلرید و آلومینیوم زیرکونیوم تتراکلرید است. آنها به عنوان ضد تعریق عمل کرده و پوست را از تعریق بیش از حد جلوگیری می‌کنند.

 

  • ضد تعریق شفاف آنتی‌باکتریال: این نوع ضد تعریق علاوه بر ترکیبات ضد تعریق، مواد آنتی‌باکتریال همچون تری‌کلوکاربان و یا تری‌کلوسان را نیز شامل می‌شود. این مواد با کاهش تعداد باکتری‌ها در ناحیه تعریق، بوی ناشی از تعریق را کاهش می‌دهند.

 

  • ضد تعریق شفاف حساسیت‌زدایی شده: برخی از ضد تعریق‌های شفاف به منظور کاهش خطر بروز حساسیت و تحریک پوست، بدون حاوی الکل، پارابن و عطر تولید می‌شوند. این نوع ضد تعریق مناسب برای افرادی است که پوست حساس دارند یا به ترکیبات خاصی حساسیت نشان می‌دهند.

 

  • ضد تعریق شفاف طبیعی: ضد تعریق‌های شفاف طبیعی معمولاً ترکیبات گیاهی و عصاره‌های طبیعی مانند آلوئه ورا، عصاره‌های گیاهی، روغن‌های ضد باکتریال و ضد تعریق گیاهی را در ترکیب خود دارند. این نوع ضد تعریق مناسب برای افرادی است که از محصولات طبیعی و گیاهی ترجیح می‌دهند.

مهم است که قبل از خرید و استفاده از هر نوع ضد تعریق شفاف، برچسب محصول را مطالعه کنید و در صورت نیاز، با متخصص پوست مشورت کنید تا محصولی را انتخاب کنید که بهترین تطابق را با نیازها و حساسیت‌های شما داشته باشد.

کاربرد ضد تعریق شفاف

ضدتعریق شفاف برای کنترل تعریق و بوی نامطبوع در مناطقی از بدن مانند زیر بغل استفاده می‌شود. این محصولات به صورت موضعی بر روی پوست استفاده می‌شوند و معمولاً در قالب اسپری، رول-آن، ژل یا کرم عرضه می‌شوند.

کاربردهای اصلی ضدتعریق شفاف عبارتند از:

  1. کنترل تعریق: ضدتعریق شفاف به خصوص در مناطقی از بدن که تعریق بیشتری تجربه می‌شوند، مانند زیر بغل، کارآمد است. این محصولات تعریق را بهبود می‌بخشند و از تشکیل لکه‌های تعریق و خراشیدگی لباس‌ها جلوگیری می‌کنند.
  2. کاهش بوی نامطبوع: ضدتعریق شفاف معمولاً حاوی مواد ضد باکتریالی است که رشد باکتری‌های عامل بوی نامطبوع را کنترل می‌کنند. این محصولات می‌توانند بوی بدی که به طور طبیعی در اثر تعریق تشکیل می‌شود را کاهش دهند و احساس تازگی و اطمینان را به شما بدهند.
  3. حفظ خشکی: ضدتعریق شفاف معمولاً سبب جذب سریع در پوست می‌شود و روی پوست خشک می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در طول روز پوست خشک و تازه را تجربه کنید و از رطوبت زیاد و لطیف شدن پوست جلوگیری کنید.
  4. راحتی و سهولت استفاده: ضدتعریق شفاف به دلیل قالب شفاف و بدون رنگ خود، به راحتی بر روی پوست قرار می‌گیرد و پوست را چسبنده یا لطیف نمی‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد محصول را به سرعت و به راحتی استفاده کنید بدون ایجاد هرگونه لکه یا رنگ روی لباس‌ها.

مهم است توجه داشته باشید که هر فردی ممکن است به ضدتعریق شفاف به طرز متفاوتی واکنش نشان دهد. برخی افراد ممکن است به مواد شیمیایی موجود در ضدتعریق حساسیت داشته باشند و عوارضی مانند تحریک پوست، خارش یا قرمزی را تجربه کنند. در صورت بروز هرگونه واکنش ناخوشاینداستفاده از ضدتعریق شفاف برای کنترل تعریق و بوی نامطبوع بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی شما دارد. قبل از استفاده از هر محصول ضدتعریق، توصیه می‌شود برچسب و دستورالعمل‌های استفاده را به دقت مطالعه کنید و به توصیه‌های تولید کننده عمل نمایید.

 

سخن پایانی:در مقاله بالا در ارتباط با فرمولاسیون چسب پلی اورتان وکاربرد های آن توضیح داده شده. اما برای اطلاعات بیشتر وهمین برای خرید این فرمولاسیون می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

آدرس:
مشهد، فکوری17، نبش لاله2، شرکت ویلاتوس

مقالات:

  1. فرمولاسیون محصولات آرایشی
  2. فرمولاسیون ماسک مو / ماسک صورت
  3. فرمول وکس صورت

118 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست قیمت انواع فرمولاسیون

قیمت فرمولاسیون محصولات شیمیایی

قیمت فرمولاسیون محصولات شوینده

قیمت فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

قیمت فرمولاسیون انواع چسب

قیمت فرمولاسیون محصولات خودرویی

قیمت فرمولاسیون انواع رنگ ، تینر و حلال

قیمت فرمولاسیون محصولات صنایع غذایی

قیمت راه اندازی خط تولید