فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون کرم پودر

کرم پودر محصولی است که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است. انواع گوناگونی از این محصول در دسترسند که از نظر شکل و ساختار با هم متفاوتند. کرم پودر علاوه بر پوشاندن نواقص کوچک پوست نقش‌های دیگری هم دارد. هر کرم پودر با توجه به ساختاری که دارد، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.با3 فرمول همراه شوید تا بیشتر با فرمولاسیون کرم پودر آشنا شوید!

فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون ساخت کرم پودر چگونه است؟

برای ساخت کرم پودر از مواد مختلفی مانند نگهدارنده ها، گلیسیرین، امولسیفایر، سیلیکون، آلفا هیدروکسی اسید، سرامید، لانولین و اسید گلیکولیک استفاده میشود.

انواع کرم پودر چیست و کدام مناسب پوست شماست؟

کرم پودر مایع

کرم پودرهای مایع برای انواع پوست مناسب هستند چون طیف گسترده‌ای دارند. این کرم پودرها  بسیار سبک بوده و به راحتی روی پوست شما پخش می‌شوند و با سایر لوازم آرایشی به راحتی ترکیب می‌شوند. پایه نوعی از کرم‌ها آب است، نوعی از این کرم‌ها روغن دارند و نوع دیگر بدون روغن هستند. افرادی که پوست خشک دارند بهترین انتخاب این است که کرم همراه با روغن را انتخاب کنند. روغن موجود در این کرم می‌تواند کمبود روغن و رطوبت پوست شما را جبران کند. رطوبت مناسب پوست یعنی ترکیب بهتر کرم با پوست.

پوست‌های چرب باید کرم پودر با پایه آب یا بدون روغن را انتخاب کنند. این کرم‌ها دارای سیلیکون هستند. سیلیکون باعث می‌شود شما آرایشی بدون چربی داشته باشید. آب موجود در این محصول بافتی بسیار سبک روی پوست ایجاد می‌کند. افرادی که پوست مختلط یا پوست معمولی دارند باید کرم با پایه آب را انتخاب کنند. آب موجود در این کرم با نوع پوست این افراد هماهنگ است و باعث ترکیب بهتر با پوست می‌شود.

کرم پودرهای کرمی

کرم پودرهایی است که بافتی ضخیم و کرم مانند دارند. این دسته از کرم‌ها شامل تیوپی، فشرده و استیکی است. این دسته محصولات پوشش بهتر و رطوبت بیشتری به پوست هدیه می‌دهند. کرم کرمی را به عنوان کانسیلر استفاده می‌کنند چون قدر بالایی در کاور کبودی‌های پوست مانند کبودی زیر چشم دارند. برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند این نوع از کرم پودر گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید. بافتی چرب که کمبود رطوبت را جبران می‌کند و بافتی ضخیم که می‌تواند مدت بیشتری این رطوبت را روی پوست نگه دارد. پوشش دهید بالا در این محصول از دیگر علت‌هایی است که شما باید آن را خریداری کنید. فرمول بعضی از موس‌ها به این نوع کرم پودر نزدیک است، در صورتی که نتوانستید این کرم پودر را تهیه کنید موس را انتخاب کنید.

برای پوست‌های مختلط یا پوست‌های معمولی بهترین انتخاب کرم پودرهای کرمی است. چرا ما با اطمینان این نوع از کرم را معرفی و پیشنهاد می‌کنیم؟ در سایر کرم‌ها شما نمی‌توانید میزان چربی یا خشکی کرم را تعیین کنید؛ اما این امکان در دسته کرم‌های کرمی وجود دارد. شما می‌توانید سطح رطوبت و میزان کاور پوست خود را تعیین کنید. ای افرادی که پوست چرب دارید به هیچ عنوان سمت این نوع کرم نروید. رطوبت و چربی بالای این کرم‌ها دشمن شماست. با انتخاب این نوع کرم بدون شک بدترین انتخاب آرایشی خود را انجام داده‌اید. در صورتی که امکان تهیه سایر کرم پودرها فراهم نیست و این گزینه تنها انتخاب شماست، سعی کنید با انتخاب نوع استیکی از مضرات آن کم کنید. نوع استیکی به سرعت خشک می‌شود و پوششی مات به پوست شما هدید می‌دهد.

کرم پودرهای پودری

برخلاف دسته بالا این دسته از کرم پودرها بدون هیچ گونه رطوبت و چربی هستند. از این محصول دو نوع پودر فشرده و پودر غیر فشرده در بازار موجود است. شاید با خود بگویید کرم بدون چربی و رطوبت به چه دردی می‌خورد؟ این کرم‌ها به پوست ظاهری شفاف و مات می‌دهد. برای روزهایی که نمی‌خواهید آرایش کنید ولی مرتب‌بودن ظاهرتان مهم است می‌توانید از میان گزینه‌ها نوع پودری کرم را انتخاب کنید. زیبا نیست؟ مرتب ولی بدون آرایش. این کرم پودر نقطه مقابل کرم پودرهای کرمی است. پوست‌های خشک باید با تمام توان از این دسته کرم‌ها فاصله بگیرند. خشکی پوست این دسته افراد و خشکی این کرم دست به دست هم داده و ظاهر شما را شبیه صورتک‌های ترک خورده می‌کند. انتخابی بسیار نامناسب.

پوست‌های معمولی یا مختلط می‌توانند از این کرم استفاده کنند؛ اما نه برای آرایش. علت انتخاب نوع پودری این محصول برای پوست‌های خشک باید تثبیت، تنظیم و رفع عیوب آرایش باشد، نه کم‌تر و نه بیشتر. پوست‌های چرب بشتابید. محصولی با کم‌ترین درصد چربی و رطوبت انتخابی عالی برای شماست. کرم پودری اضافه چربی پوست شما را به خود جذب می‌کند و از براق به نظر رسیدن پوستتان جلوگیری می‌کند. ظاهر ماتی که این محصول به پوست می‌دهد بسیار زیباست.

روش استفاده از کرم پودر

فرمولاسیون کرم پودر

  • هدف از استفاده از کرم پودر یکسان و صاف شدن پوست است. لذا توصیه می کنیم کرم پودری را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان نزدیک باشد.
  • با کمک نوک انگشت و با برس مخصوص کرم پودر را در تمامی نقاط پوست پخش کنید. حتما توجه داشته باشید که پخش کرم به صورت کامل انجام شده و در تمام سطح پوست یکسان باشد.
  • به گوشه چشم و کنار خط ابروهایتان بیشتر دقت کنید که کرم در این نواحی نیز پخش شده باشد. البته مراقب باشید که کرم وارد چشمانتان نشود.
  • اگر احساس می کنید که دور چشمتان نسبت به مابقی پوست صورت تیره تر است، کرم پودر بیشتری را برای آن ناحیه استفاده کنید.
  • برای این که کرم پودرتان بر روی صورت دوام بیشتری داشته باشد می توانید از پنکک کمک بگیرد. توجه داشته باشید که نواحی دور چشم را با حساسیت بیشتری پنکک بزنید و مراقب باشید پودر وارد چشمانتان نشود.

سخن پایانی:

توجه کنید که هر کرم پودری در بازار، مناسب پوست شما نیست. حتی اگر بهترین برند باشد!تشخیص نوع پوست شما، اقدام اول برای خریدکرم پودرخوب است.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

آدرس:
مشهد، فکوری17، نبش لاله2، شرکت ویلاتوس

مقالات:

  1. فرمولاسیون کرم لایه بردار
  2. فرمولاسیون پنکک
  3. فرمولاسیون کرم ضد آفتاب

77 پاسخ

  1. با ایمان قلبی این شرکت رو بهتون معرفی میکنم چندین فرمول ازشون تهیه کردم پشتیبانی، پاسخگویی ، فرمول همه چی عالیه
    ممنونم

  2. اگر پشتیبانی ها و حمایت شما نبود نمیتونستم همیچن محصول با کیفیتی تولید کنم ممنونم

  3. سلام خسته نباشید چند سال پیش این فرمول را ازتون خریداری کردیم و شروع به تولید کردیم کیفیت محصول به حدی بود که با محصولات مشابه داخلی رقابت می‌کند و در حال حاظر کارگاه خود را راه اندازی کردیم انشالله به زودی در زمینه های بیشتری همکاری میکنیم

  4. بار اولمون بود هیچ تجربه ای نداشتیم
    فکرشم نمی‌کردیم موفق به تولید چنین محصول با کیفیتی بشیم
    هرچقدر تشکر کنم کمه ممنونم 🙏

  5. این فرمول رو تهیه کردم و چون هیچ کارگاهی نداشتم توی زیر زمین خونم. انجام دادم محصول خیلی با کیفیتی تونستم تولید کنم و در حال راه اندازی کارگاه خودم هستم بسیار متشکرم از شما

  6. اولش که این مقاله دیدم بنظرم شدنی نبود با همفکری همسرم تصمیم گرفتیم این محصول رو خریداری کنیم و توی خونه خودمون برا کم کردن مخارج این محصول رو تولید اما به کمک این فرمول پشتیبانی هایی ک انجام شد ما تونستیم یه پله پیشرفت کنیم و به زودی کارگاه خودمون رو راه اندازی کنیم 🙏 حتمن استفاده کنید دوستان از این فرصت ها همیشه پیش نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط