فرمول کرم پودرکالیستا

فرمول کرم پودرکالیستا

کرم پودرکالیستا
فرمول کرم پودرکالیستا

سلام به 3فرمول خوش آمدید.

استفاده از وسایل آرایشی برای زیبایی، بازسازی و تغییر رنگ پوست بسیار رایج است.

یکی از پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولات  آرایشی که بدون آن آرایش جلوه و نمای خاصی نخواهد داشت، کرم‌ پودر ها هستند. بیشتر اوقات از کرم پودرها برای زیر سازی یا به عنوان پایه آرایش استفاده می شود.

عملکرد این محصول آرایشی تاثیر قابل توجهی در یک آرایش زیبا خواهد داشت.در مقاله فرمول کرم پودرکالیستا از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.

 کالیستا

کالیستا (Callista) یک برند لوازم آرایشی و زیبایی ایرانی است که محصولات آن توسط شرکت آریان کیمیا تولید می شوند. این شرکت از سال 1381 فعالیت خود در عرصه تولید محصولات آرایشی و زیبایی را آغاز کرده است. شرکت آریان کیمیا به عنوان بزرگترین شرکت تولیدات محصولات آرایشی زیبایی در خاورمیانه شناخته شده است.
محصولات شرکت آریان کیمیا با نام تجاری کالیستا در بازار ارائه میشود و بیش از 200 نوع لوازم آرایشی زیبایی در این شرکت تولید می شود.
محصولات برند کالیستا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت اروپایی و با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شوند و علاوه بر داشتن کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم نسبت به محصولات خارجی مشابه دارند. در ادامه به معرفی کرم پودرهای برند کالیستا می پردازیم.

قبل از کرم پودر چی بزنیم؟

  1.  اولین کار مهمی که بایدقبل از شروع آرایش انجام دهید  لایه برداری است.
  2. سپس پوست خود را به وسیله آبرسان یا مرطوب کننده آبرسانی کنید.
  3. از پرایمر استفاده کنید،پرایمر تاثیر زیادی در زیبایی کرمپودر شما خواهد داشت.
  4.  لوازم آرایش مناسب با نوع پوستی خود انتخاب کنید.
  5. بین رنگ کرم پودر با تناژ پوستی خود هماهنگی ایجاد کنید.
  6. بعد از هر مرحله مقداری وقفه ایجاد کنید‌ و به پوست خود استراحت دهید.

کرم پودر کامفورت کالیستا Callista comfort foundation

این کرم پودر قادر است نواقص احتمالی پوست شما را برطرف کند و ظاهری یکنواخت و یکدست برای شما به ارمغان بیاورد. ماندگاری این محصول بسیار بالاست و پوششی سبک و بدون داشتن احساس سنگینی ایجاد می‌کند.
کرم پودر کامفورت کالیستا مناسب برای استفاده در پوستهای چرب و مختلط است و ظاهری طبیعی و بدون نقص در پوست ایجاد می‌کند.

کرم پودر کالیستا مدل مات  Callista Long Lasting And Matt

این محصول ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد، برای انواع مختلف پوست مناسب است و ماندگاری آن در حدی است که دیگر به تمدید آرایش در طول روز نیازی ندارد.رنگ بندی طبیعی در شش طیف رنگی دارد. بافت آن سبک و کرمی است. برای سهولت در پخش کرم روی پوست می توانید قبل استفاده از کرم پودر از  مرطوب کننده سازگار با پوستتان استفاده کنید‌.

کرم پودر کالیستا مدل Comfort پمپی

کرم پودر پمپی کالیستا کامفورت شبیه به مدل معمولی کامفورت است و برای تمامی انواع پوست مخصوصا پوستهای چرب و مختلط مناسب می‌باشد، همچنین باعث پوشش نقص های احتمالی موجود در پوست صورت شما خواهد شد. این کرم نیز شش طیف رنگی برای انواع مختلف تناژهای پوست دارد.

همچنین به دلیل داشتن بافت سبک پوستی یکنواخت و یکدست و با جلوه طبیعی برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که میتوانید برای استفاده روزانه از این محصول استفاده کنید که پایه رنگی ایده آلی به پوست شما می دهد ، با استفاده از آن به هیچ وجه حس سنگینی روی پوست خود نخواهید داشت.

راهنمای انتخاب پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا

کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا در دسته کرم پودرهای مایع و مات قرار می‌گیرند، از مواد مرغوبی تشکیل شده اند که ظاهری نرم و مخملی به چهره‌تان می‌بخشد. این محصول فاقد پارابن میباشد و در ۶ رنگ متنوع برای انواع مختلف پوست تولید شده است.

  • کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا چربی و رطوبت کنترل شده‌ای دارند و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید می‌شود.
  • بسیاری از خانم‌ها نگران خشکی و کم‌ آبی پوست خود به دلیل استفاده مداوم از کرم پودرها هستند، به همین علت در ترکیبات کرم پودرهای کالیستا از مواد مرطوب کننده استفاده شده است.
  • ماندگاری کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا بسیار بالا است و نیازی به تجدید دوباره در طول روز ندارند. بافت این کرم پودر بسیار سبک است و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست خود احساس نخواهید کرد.
  • این کرم پودر برای انواع پوست مناسب است و در طول روز ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب به پوست شما می‌بخشد.

کرم پودر مات کالیستا، بیشتر به منظور صاف و یکدست کردن پوست صورت استفاده می‌شود. این نوع از کرم پودر باعث می‌شود، منافذ پوست صورت دیده نشوند و تیرگی ها یا لک ها هم کمرنگ تر  دیده شوند و از این طریق به پوست جلوه ای روشن و درخشان می‌بخشد.

کرم پودرهای مات علاوه بر تاثیر گذاری درافزایش زیبایی، در پوشاندن لک ها، خال‌ها نیز بسیار مؤثرند و در ظاهر آن ها را نیز، کم رنگ تر می کنند.

جمع بندی

یک میکاپ جذاب نتیجه یادگیری و انجام اصولی مراحل آن است.داشتن پوست بی نقص و یا زیبایی خدادای برای داشتن آرایش زیبا کافی نیست. اگر شما مراحل آرایش را به درست انجام ندهید قطعا نتیجه نهایی با آنچه مورد انتظار شماست بسیار متفاوت است.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

مطالب مرتبط