فرمول کرم پودر لاکچری کوین

فرمول کرم پودر لاکچری کوین 

فرمول کرم پودر لاکچری کوین
فرمول کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی است که مطمئنا تأثیر شگفت‌انگیز آن در آرایش صورت را همه ما مشاهده کرده ایم. انتخاب درست آن پیش زمینه یک آرایش خوب و حرفه‌ای است و به خوبی مشکلات پوست مانند جای جوش، فرورفتگی زخم و کبودی زیر چشم و صورت را پوشش میدهد و پوست را به پوستی کاملاً صاف تبدیل می‌کند.در مقاله فرمول کرم پودر لاکچری کوین از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.

لاکچری کوین

لاکچری کوین یک برند فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم آرایش و زیبایی سال هاست فعالیت می کند. محصولات لاکچری کوین همگی ارگانیک و کرولتی فری هستند و این یک مزیت بسیار خوب نسبت به برخی دیگر از کرمپود ها است.

فرمولاسیون و مواد اولیه این محصولات به ایران وارد میشود و تولید این محصول در داخل ایران انجام میشود.

نکات مهم برای انتخاب کرم پودر چیست ؟

در مرحله اول قبل از هر چیز دیگری برای انتخاب یک کرم پودر خوب باید نوع پوست خود را بشناسیم، پوست دارای انواع مختلف طبیعی یا نرمال، خشک، چرب، مختلط و حساس است که در زیر به بررسی این انواع و کرم مناسب آن ها میپردازیم.

  1. کرم پودر مناسب برای پوست‌های نرمال می‌تواند به صورت های مختلف مایع، فشرده، فون، پن یا طبیعی باشد، چون این جنس پوست رطوبت کافی و چربی متعادلی دارد و لازم نیست در انتخاب حساسیت زیادی به خرج دهید.
  2. برای پوست‌های خشک کرم پودر مایع گزینه بهتری نسبت به سایر انواع آن است، اگر در این کرم پودرها از ترکیبات روغنی هم استفاده شده باشد برای پوست‌های خشک یک مکمل پوستی نیز به حساب می‌آید.
  3. کرم پودر برای پوست‌های چرب باید خاصیت آبرسانی داشته باشد و از ترکیبات روغنی در آن استفاده نشده باشد، به این علت که چربی بیش‌ از حد باعث براقی زیاد پوست می‌شود و باعث ایجاد جوش روی پوست میشود.
  4. کرم پودر مناسب برای پوست‌های مختلط باید دو گزینه‌ای باشد، یعنی هم برای قسمت های خشک و هم برای قسمت های چرب مورد استفاده باشد. قسمت T شکل صورت شامل بینی، چانه، پیشانی و گاهی خط فک چرب می‌باشد و بقیه قسمت‌های صورت خشک است که باید از دو مدل کرم پودر برای این قسمت ها استفاده شود.
  5. در انتخاب کرم پودر مناسب پوست‌های حساس باید دقت بیشتری داشته باشید. برای این نوع پوست، کرم پودر مینرال یا معدنی که ترکیبات آن طبیعی است  گزینه مناسبی است.

بعد از این موارد توجه به رنگ پوست هم تاثیر زیادی در انتخاب بهترین مارک کرم پودر دارد.

قیمت محصولات لاکچری کوین

قیمت پایه لاکچری کوین توسط شرکت معظم تعیین میشود و سایت لوندی قیمت تمامی محصولات این برند را بر این اساس این قیمت گذاری قرار داده است؛ غیر از مواردی خاص که بعضی از محصولات شامل تخفیف هستند.

انواع کرم پودر لاکچری کوین :

 

فرمول کرم پودر لاکچری کوین
فرمول کرم پودر لاکچری کوین
  • کرم پودر کوین مدل شیشه ای

این مدل به صورت ترکیب با کانسیلر وجود دارد و بافت رقیقی دارد. ۶ رنگ مختلف با تناژ های مختلف دارد. روی پوست به راحتی پخش میشود و ظاهر آن  نیمه مات است.

  • کرم پودر مدل سیلیکونی

این مدل به صورت ترکیب با پرایمر است و بافت غلیظ تری دارد. به منظور پوشش دادن منافذ باز و یکدست کردن پوست بسیار مناسب است. به علت کاور و پوشش دهی بالا و بافت سبکی که دارد طرفداران بسیاری نیز دارد.

ویژگی لاکچری کوین:

  • ماندگاری آن بالاست.
  • ضدآب و ضد تعریق است.
  • حاوی ویتامین های مختلفی است.
  • درمانی و جوانسازی پوست
  • کیفیت بالا
  • بهبود دهی و زیبایی پوست
  • حساسیت و التهاب ایجاد نمیکند.
  • چند کاربردی است.
  • طبیعی و ارگانیک است.
  • تحت لیسانس کشور خارجی
  • تداخل ایجاد نمیکند.
  • کرولتی فری است.

این کرم پودر ارگانیک است و پارابن و مواد مضر ندارد. افزون بر این ها در ترکیباتش ویتامین e وجود دارد و این ویتامین جزء موثر ترین ها در رابطه با زیبایی و شادابی پوست شماست.

 

آیا کرم پودر مایع لاکچری کوین برای پوست چرب و جوش دار مناسب است؟

برند های لوازم آرایشی اروپایی جز بهترین برند ها در دنیا به شمار می آیند و برند لاکچری کوین هم یکی از این برند هاست.

این کرم پودر بافت بسیار سبکی دارد ، و یکی از انتخاب های مناسب برای پوست های چرب و مختلط به حساب می‌آید . این محصول با داشتن ترکیبات با کیفیت و بی نظیری که دارد مانع از این میشود که پوست نواحی پیشانی و چانه و بینی که چربی بیشتری دارند براق به نظر برسد.

همچنین کاور و پوشش دهی بسیار بالایی دارد و پوست صورت را مخملی می کند .

این محصول دارای ویتامین E  و هیالورونیک اسید است. این دو ماده به بازسازی و جوانسازی پوست کمک زیادی  می کنند ، از تیره شدن پوست جلوگیری میکند و ماندگاری 24 ساعته دارد .

آیا کرم پودر لاکچری کوین برای پوست خشک مناسب است؟

کرم پودر لاکچری کوین ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای انواع پوست مناسب کرده است که در زیر به چند تا از این ویژگی ها می پردازیم :

آبرسانی مناسب برای پوست :

یکی از ویژگی های مهم این کرم پودر برای پوست های خشک ، آبرسانی و حفظ رطوبت طبیعی پوست است .  اسید هیالورونیک موجود در این محصول به آبرسانی بیشتر پوست کمک می‌کند و از خشکی و ایجاد ترک بر روی پوست جلوگیری میکند.

بهره مندی از بافتی سبک و مخملی :

زمانی که از این کرمپودر استفاده میکنید حس سبکی را بر روی پوست خود کاملا احساس می‌کنید و در عین حال پوشانندگی کاملی برای انواع پوست دارد .

بهره مندی از خاصیت آنتی اکسیدانی :

کرم پودر مایع لاکچری کوین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست شما در برابر آسیب های مختلف محیطی محافظت می کند .

بهره مندی از میزان اس پی اف مناسب در برابر نور خورشید :

یکی دیگر از ویژگی های این کرم پودر که آن را متمایز میکند، وجود مواد مرغوب جهت حافظت از پوست در برابر نور خورشید یا اشعه ماورابفنش است و همچنین از خشکی و التهاب پوست و سایر آسیب ها محافظت کند .

ضد حساسیت :

این محصول هیچگونه ترکیبات مضر برای پوست ندارد و پایه آن گیاهی و ارگانیک است،همچنین برای انواع پوست ها ، مخصوصا پوست های حساس بسیار مناسب است .

جمع بندی

کرمپودر یکی از مهم ترین محصولات آرایشی است که کیفیت بالای آن زمینه ساز یک آرایش تمیز و زیباست و کیفیت پایین آن می‌تواند به کلی آرایش و ظاهر شمارا از آنچه مورد نیاز شماست کاملا متفاوت کند. بنابراین حتما در انتخاب کرمپودر با کیفیت دقت کافی به خرج دهید تا دچار پشیمانی نشوید.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

 

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط