فرمول کرم پودر مای

فرمول کرم پودر مای 

فرمول کرم پودر مای
فرمول کرم پودر مای

محصولات مای با کیفیتی بسیار بالا قابلیت رقابت با محصولات خارجی مشابه را دارند و با قیمتی بسیار مناسبتر به بازار عرضه میشوند و به راحتی در فروشگاه‌های اعلام شده در پایگاه‌های فروش و هم‌چنین به صورت آنلاین در دسترس قرار دارند.در این مقاله فرمول کرم پودر مای از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

فرمولاسیون کرم پودر مای

کرم پودر مای تشکیل شده از مواد مختلفی است که در زیر به بیان آن می‌پردازیم؛

آب، سیکلوپنتاسیل اگزان، پلی گلیسریل-4 ایزو استئارات، تیتانیوم دی اکسید، گلیسرین، متیل متاکریلات کراس پلیمر، تالک، منیزیم سولفات، فنوکسی اتانول، عطر، BHT، متیل پارابن، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، پروپیل پارابن

انواع کرم پودر مای

فرمول کرم پودر مای
فرمول کرم پودر مای

مای در دسته کرم پودر سه محصول آکنه لاین، تیوبی لانگ لستینگ و بلک دایموند است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

کرم پودر بلک دایموند مای

لاین بلک دایموند دو کرم پودر مت و ولوِت با بافت مخملی دارد. کرم پودر مت میکاپ مای چربی ندارد و برای پوست های چرب و مختلط مناسب است. این کرم پودر 6 رنگ متفاوت مناسب برای انواع مختلف رنگ پوست دارد و جلوه‌ای مخملی و مات روی پوست صورت ایجاد می‌کند. این کرم پودر دارای SPF15 است. دوام و ماندگاری این کرم پودرها بسیار بالاست و کاور مناسبی را نیز روی پوست شما ایجاد می‌کند.

کرم پودر آکنه لاین مای

کرم پودر آکنه لاین مای قابلیت پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی دارد. این کرم در 4 رنگ برای پوست های مستعد جوش و آکنه، تولید شده است. این کرم پودر درخشش زیاد پوست چرب را کاهش می‌دهد و آن را مات و طبیعی تر جلوه میدهد. همچنین با داشتن SPF8 از پوست شما در برابر تابش های ملایم آفتاب نیز  محافظت می‌کند.

کرم پودر تیوبی مدل لانگ لستینگ مای

کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ مای ماندگاری بالا و بافتی دلنشین دارد. این محصول در 6 رنگ مناسب پوست های نرمال تا  پوست خشک طراحی و تولید شده است. این کرم پودر نیز مشابه محصول قبلی دارای SPF8 است و صورت را نیمه مات می‌کند.

ویژگی کرم پودرهای مای

بافتی یکنواخت و مات، نیمه مات و یا مخملی را با پوشش دهی معمولی تا پوشش دهی بسیار بالا به پوست صورت شما هدیه میکند . این کرم پودرها ماندگاری و دوام قابل توجهی دارند و مانع از تنفس طبیعی پوست شما نمی‌شوند. این محصولات رنگ های متنوع برای انواع پوست دارند، که به شما در انتخاب رنگ دلخواه‌تان کمک می‌کند. مواد اولیه استفاده شده در کرم پودرهای مای، دارای مرغوبیت و بالاترین کیفیت ممکن هستند و به حفظ سلامتی و طراوت پوست شما کمک می‌کنند.

کرم پودر مناسب برای انواع پوست ها

این محصول برای پوست های چرب و مختلط مناسب است و کرم پودرهای دیگر برای پوست های نرمال تا خشک مناسب تر هستند.

کرم پودر مای برای پوست چرب

این کرم پودرها کاملا فاقد چربی می‌باشند و از طریق سبوم، پوستتان را مات میکنند و مانع از براقیت بیش از حد پوست می‌شوند.

کرم پودر مای برای پوست نرمال

اگر جنس پوست شما نرمال است از همه کرم پودرهای مای و بلک دایموند میتوانید روی پوست خود استفاده کنید. پس اگر تمایل دارید کرم پودر شما چربی نداشته باشد پیشنهاد میکنیم از کرم پودرهای فاقد چربی مت و آکنه لاین استفاده کنید و اگر جلوه‌ای نیمه مات مد نظر شماست پیشنهاد ما این است که از ولوِت بلک دایموند یا کرم پودر مای تیوبی لانگ لستینگ مای استفاده کنید.

کرم پودر مای برای پوست خشک

بهترین و مناسب ترین کرم پودر مای برای جنس پوست خشک در روزهای گرم یا شرجی کرم پودر ولوِت بلک دایموند است. این کرم پودر بسیار سبک کاور بسیار بالایی دارد، و همچنین تنفس طبیعی پوست شما را حفظ می‌کند و علاوه بر رطوبت رسانی به پوست رطوبت آن را نیز حفظ می‌کند. کرم پودر مایع تیوبی لانگ لستینگ مای نیز که پوشش دهی بسیار بالایی دارد انتخاب  مناسبی برای یک زیرسازی آرایش شیک و تمیز به حساب می آید.

رنگ بندی کرم پودرهای مای

کرم پودرهای مای در 12 رنگ مختلف برای پوست‌های نرمال تا خشک و 10 رنگ برای پوست‌های چرب و مختلط تولید شده‌اند.

رنگ بندی کرم پودر مای بلک دایموند

کرم پودرها در لاین بلک دایموند 6 رنگ بسیار شیک ، جذاب و به روز برای پوست های نرمال تا خشک دارند و همچنین 6 رنگ ترند و جذاب برای پوست های چرب و مختلط دارند.

رنگ بندی کرم پودر تیوپی مدل لانگ لستینگ مای

کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ  مای  6 رنگ نیمه مات بسیار زیبا مناسب انواع رنگ پوست دارد.

رنگ بندی کرم پودر آکنه لاین مای

این محصول 4 رنگ منحصر به فرد و جذاب برای پوست های چرب و مستعد آکنه دارد.

میزان و نحوه استفاده از کرم پودر مای

پیش از انجام هر کاری صورتتان را کاملا تمیز و لایه برداری کنید. در مرحله بعدی به مقدار نیاز صورت از کرم مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید. سپس به مقدار کافی کرم پودر را روی، یک براش آرایشی یا اسفنج نم دار بزنید و به صورت دورانی روی پوست صورت خود پخش کنید و زمان دهید تا کرم پودر خشک شود.

راهنمای خرید کرم پودر مای

برای خرید کرم پودر با توجه به رنگ و تناژ پوست خود حتما رنگی را انتخاب کنید که خیلی روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست شما نباشد، زیرا در این آرایش شما مصنوعی به نظر خواهد رسید. بهترین روش انتخاب کرم پودر این است که رنگ آن به رنگ پوست شما نزدیک باشد. شما میتوانید رنگ کرم پودر را روی گردن یا دست خود نیز تست کنید.

سخن پایانی

یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی برای زیباتر کردن آرایش شما کرم پودر است. یک کرم پودر خوب علاوه بر  پوشش یکدست و یکنواخت، مانع تنفس طبیعی پوست نمیشود و سلامت پوست شما را نیز حفظ می‌کند. زیرسازی آرایش خوب یا بد می‌تواند تعیین کننده، نتیجه آرایش شما باشد. حتی در صورت استفاده از بهترین مواد آرایشی و تکنیک ها، استفاده نکردن از یک کرم پودر خوب می‌تواند، کل آرایش شما را خراب کند.حتما به تاریخ انقضای محصول توجه کرده و کرم پودر را بر اساس نوع و جنس پوست خود انتخاب کنید.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط