فرمول کرم پودر مک

فرمول کرم پودر مک 

فرمول کرم پودر مک
فرمول کرم پودر مک

امروزه استفاده از لوازم آرایشی به منظور زیبایی، ترمیم و تغییر رنگ پوست افزایش یافته است.  یکی از پر مصرف ترین محصولات آرایشی که بدون  وجود آن آرایش جلوه و نمای خاصی ندارد، کرم‌ پودر ها هستند.اغلب اوقات از کرم پودرها به منظور زیر ساز یا پایه آرایش استفاده می شود. همچنین این محصول آرایشی اهمیت بسیار بالایی در یک آرایش جذاب خواهد داشت.در مقاله فرمول کرم پودر مک  از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.

درباره برند مک

برند MAC یکی از بهترین و قوی ترین شرکت های عرضه کننده لوازم آرایش دنیاست.

آمریکا کشور تولید کننده این محصولات است.  درحقیقت MAC مخفف عبارت MAKEUP ART COSMETICS هست. در ابتدای سال 1984 مک توسط یک میکاپ آرتیست به نام فرانک توسکان و که صاحب یک آرایشگاه به اسم فرانک آنجلو توی تورنتو کانادا بود تاسیس شد.

درباره کرم پودر مک

کرمپودر mac از ان دسته محصولاتی است که برای انواع مختلف پوست خشک ، چرب ، مختلط و نرمال مناسب است و سازگاری دارد و همه ی انواع پوست میتوانند از ان استفاده کنند و کاور فوق العاده ای داشته باشند.

کرم پودر مک محصولی 24 ساعت است به این معنا که در کل مدت زمانی که روی پوست قرار دارد به هیچ عنوان رنگ ان تغییر نخواهد کرد و اکسید(تیره) نمی شود ، همچنین این محصول ماندگاری بالایی حدود 8 ساعت دارد که به هیچ عنوان روی پوست کیکی شکل و ماسیده نمیشود.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول، این است که کرم پودر مک علاوه بر اینکه منافذ روی پوست را بزرگ تر و آشکار تر نشان نمیدهد باعث کاهش ظاهر منافذ باز نیز میشود و به هیچ عنوان درون خطوط و چین و چروک صورت نمیرود و ان هارا واضح تر نشان نمی دهد.
این مسئله بیشتر مشکل کسانی است که روی پوستشان  خط و خطوطی وجود دارد و ناچارا باید مقدارزیادی پودر فیکس استفاده کنند. همین  عامل باعث میشود پوست ماسیده و غیر طبیعی به نظر  برسد.

فرمول کرم پودر مک

Mac foundation ساختاری مایع دارد ، که کاور بالایی دارد و به خوبی روی پوست شما مینشیند. به دلیل تکسچر مایع این کرم ، بهترین حالت این است که قبل از استفاده از کرم پودر مک حتما پوستتان را با مرطوب کننده یا آبرسان مخصوص مرطوب کنید.

این کرمپودر بدون روغن است و بافتی بسیار سبک دارد و همچنین به علت ترکیبات بکار رفته در این محصول پوست صورت در کل زمانی که روی پوست هست ،به عنوان آبرسان نیز عمل میکند و ان را هیدراته نگه میدارد.

این محصول به علت فرمول و ترکیب غیر کمدوژنیکی که دارد، نه تنها باعث جوش و آکنه نمیشود بلکه ترشح چربی پوست را هم کنترل میکند و باعث میشود پوست چربی بیش از حد تولید نکند و نیزجوش و منافذ باز ایجاد نکند.

ظاهرنهایی کرم پودر مک روی پوست کاملا مات و طبیعی به نظر می رسد ، اگه پوست  شما خشک است و میخواهید کرم پودر روی پوستتان درخشان دیده شود و خیلی مات به نظر نرسد میتوانید ان را به کمک مرطوب کننده و یا روغن های سبک مانند روغن اسنششیال مک ترکیب کنید.

ترکیب کرم پودر مک با روغن ها و مرطوب کننده ها ظاهری عالی به پوست شما میدهد و ان را خیلی سالم و درخشان نشان میدهد.

 پوشش دهی

فرمول کرم پودر مک
فرمول کرم پودر مک

از کرم پودر مک میتوانید در هر میزان کاوری که دلخواه شماست استفاده کنید .

  1. کاور لایت :
    کافی است مقدار کمی از کرم پودر مک را، به کمک انگشت روی قسمت هایی که نیاز به کاور دارند بزنید و با انگشت ان را فید کنید.
  2. کاور مدیوم :
    برای داشتن کاور مدیوم ،  مقداری از محصول را روی پشت دست خود بزنید،سپس به وسیله براش مقداری از کرم بردارید و روی پوستتان بزنید و با همان براش فید کنید.
  3. کاور فول :
    برای داشتن پوشش دهی کامل از کرم پودر مک ، همانند کاور مدیوم ،مقداری از کرم پودر مک را ، روی پشت دست بریزید ،این بار با استفاده از اسفنج مقداری از محصول را روی پوست بزنید و فید کنید.
    با این کار کاور کرمپودر رو افزایش می دهید.فقط به این نکته توجه داشته باشید که اسفنج هم مانند براش باید  کیفیت خوبی داشته باشد ، که پیگمنت مواد را از بین نبرد ، سپس توجه کنید اسفنج  را قبل و بعد از استفاده کامل بشویید ، به همین دلیل حتما باید کیفیت خوبی داشته باشد تا در این شستن ها آسیبی نبیند.

نحوه تشخیص رنگ مناسب پوست :

این کرم پودر تناژ رنگی بسیار متنوعی دارد که به شما این امکان را میدهد که بهترین رنگ متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.
کرم پودر های مک با کد های NW و NC در بازار عرضه شده اند.
NW به رنگ های طبیعی گرم با بیس زرد اطلاق می شود .
NC رنگ های طبیعی سرد تر با بیس رنگی صورتی اطلاق می شود .

جمع بندی

یک میکاپ جذاب نتیجه انجام اصولی مراحل آن است. فقط داشتن پوستی بی نقص یا زیبایی خدادای برای داشتن آرایشی زیبا کافی نیست. اگر شما مراحل آرایش را به درست انجام ندهید قطعا نتیجه نهایی چیزی شبیه فاجعه است.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط