رنگساژ موی دکلره

رنگساژ موی دکلره

آیا می دانید پودر دکلره چیست و با نحوه استفاده آشنا هستید ؟ پودر دکلره ماده ای شیمیایی است که آنرا با اکسیدان ترکیب می کنند تا رنگدانه های طبیعی مو را بیرون کند. پودر دکلره در دو رنگ آبی و سفید در بازار موجود است. والبته در حال حاضر رنگ ها و تنوعات بیشتری نیز دارد.در مقاله رنگساژ موی دکلره از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

رنگساژ مو

رنگساژ موی دکلره
رنگساژ موی دکلره

یکی از روش‌های رنگ کردن مو است که با استفاده از رنگ غیر دائمی مو، موها را زیبا و درخشان می‌کند. این روش، در واقع یک نوع تلفیقی از دو روش دیگر رنگ کردن موی شامل دکلره و تصفیه‌کردن مو است. با استفاده از رنگساژ مو، می‌توانید به موهای خود حجم، درخشندگی و صحت بخشیده و از مشکلاتی مانند خشکی، شکنندگی و بدون حالت بودن، که معمولاً در موهای آسیب دیده و خسته دیده مشاهده می‌شوند، جلوگیری کنید.

معمولاً رنگساژ مو، بعد از انجام دکلره یا رنگ کردن مو به صورت دائمی انجام می‌شود و با استفاده از رنگ‌های بسیار رقیق و غیر دائمی، موها را به طور غیر قابل مشاهده‌ای رنگ می‌کند. این رنگ‌ها معمولاً شامل اکسیدان ضعیف، پیگمنت های موقت و نیز عوامل نرم کننده مویی مانند پانتنول و آلوئه ورا می‌باشد.

رنگسازی مو یا رنگساژ مو به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های تغییر ظاهر شخصی استفاده می‌شود.

 مزایای رنگسازی مو

رنگساژ موی دکلره
رنگساژ موی دکلره

۱- افزایش اعتماد به نفس

تغییر رنگ مو ممکن است به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس شما در ارتباط با دیگران شود.

۲- ایجاد تغییر در ظاهر

تغییر رنگ مو می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر خود را تغییر دهید و در صورت نیاز به تحول در زندگی خود بپردازید.

۳- روش سریع

رنگسازی مو روشی سریع و آسان برای تغییر رنگ مو است و معمولاً در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

۴- قابلیت تغییر

با رنگسازی مو، می‌توانید به راحتی رنگ مو خود را تغییر دهید و به رنگ مورد علاقه خود برسید.

۵- انتخاب رنگ

با وجود گستره وسیعی از رنگ‌های موجود در بازار، شما می‌توانید رنگ مویی را انتخاب کنید که بهترین و جذاب ترین رنگ برای شما باشد.

۶- رفع مشکلات

رنگسازی مو می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلاتی مانند رنگ زدگی موها به دلیل پیری، پوسته شدن رنگ موها و غیره را رفع کنید.

۷- ظاهر جذاب

رنگسازی مو می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر جذابی برای خود ایجاد کنید و باعث شود که شما بهتر از همیشه به نظر بیایید.

اموزش رنگساژموی دکلره

رنگساژ موی دکلره
رنگساژ موی دکلره

رنگسازی مو با رنگ دکلره (Decore Hair Color) یکی از روش‌های محبوب رنگسازی مو است. برای رنگسازی مو با دکلره به دقت و دانش فنی خاصی نیاز است. در ادامه مراحل رنگسازی مو با رنگ دکلره توضیح داده می‌شود:

مواد لازم:

  • رنگ دکلره
  • اکسیدان
  • کرم محافظ پوست
  • دستکش
  • میزان
  • میکسینگ بول
  • محلول تمیز کننده

مراحل:

۱- آماده سازی: پس از خرید مواد، دستکش بپوشید و کرم محافظ پوست را روی پیشانی و گوشهای خود بزنید تا از ایجاد حساسیت در پوست جلوگیری کنید.

۲- مخلوط کردن رنگ: رنگ دکلره و اکسیدان را در میکسینگ بول مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید تا مخلوط ترکیب شود.

۳- اعمال رنگ: با استفاده از میزان، مخلوط را روی موهای خود به صورت یکنواخت توزیع کنید. بهتر است از پایین موها شروع کنید و به بالا حرکت کنید تا همه موها پوشیده شوند.

۴- زمان انتظار: پس از اعمال رنگ، به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید تا رنگ به خوبی در موهای شما جذب شود.

۵- شستشوی مو: پس از گذشت زمان، موهای خود را با آب گرم و محلول تمیز کننده شستشو دهید تا رنگ زدگی به دور برود. ۶- استفاده از محافظ مو: پس از شستشو، از محافظ مو استفاده کنید تا از ایجاد آسیب در موهای خود جلوگیری کنید.

در نهایت، برای حفظ رنگ مو خود، بهتر است از شامپوهای حاوی سولفات کمتر استفاده کنید.

مراقبت از موی رنگساژ شده

رنگساژ موی دکلره
رنگساژ موی دکلره

بعد از رنگ کردن موها، مراقبت و نگهداری مناسب موها امری بسیار مهم است تا رنگ طولانی مدت در موها باقی بماند. در ادامه به برخی راهکارهای مراقبت از موهای رنگی پس از رنگسازی اشاره می‌شود:

۱- استفاده از شامپو و محصولات آرایشی با فرمولاسیون مناسب: شامپوها و محصولات آرایشی حاوی مواد شیمیایی مثل سولفات، پارابن و سیلیکون ممکن است باعث خشکی، شکنندگی و از بین رفتن رنگ مو شوند. بنابراین استفاده از شامپوها و محصولات آرایشی با فرمولاسیون مناسب برای موهای رنگ شده اهمیت دارد.

۲- استفاده از روغن‌های مرطوب‌کننده: روغن‌های مختلفی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن آووکادو باعث نرمی و لطافت موها می‌شوند و باعث حفظ رطوبت و رنگ موها می‌شوند.

۳- استفاده از ماسک‌های مرطوب‌کننده: استفاده از ماسک‌های مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده مانند ماسک‌های حاوی پروتئین، ویتامین و روغن‌های طبیعی نیز باعث حفظ رطوبت و رنگ موها می‌شوند.

۴- استفاده از حفاظت‌کننده‌های حرارتی: استفاده از حفاظت‌کننده‌های حرارتی مانند اسپری حرارتی یا روغن حرارتی قبل از استفاده از دستگاه‌های حرارتی مثل حرارت دهنده و آهن مو، باعث حفظ رطوبت و رنگ موها می‌شود.

سخن پایانی

دکلره یک ماده شیمیایی بسیار قوی مانند اسید است. بنابراین ممکن است در اثر تماس پوستی با آن احساس سوزش یا خارش روی پوست سر خود کنید. اگر در طول این پروسه احساس درد یا سوزش بیش از اندازه داشتید، فورا آن را از موهای خود بشویید.

 

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

 

 

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط