فرمول رایگان چسب مژه (با مقاومت فوق بالا) بدون استفاده از سیانو اکریلات

فرمول چسب مژه 

توجه : فرمول رایگان در پایین صفحه درج شده است.

 

فرمول چسب مژه
فرمول چسب مژه

امروزه بسیاری از خانم ها از مژه مصنوعی استفاده میکنند.

این کار نکات ریز اما ساده ای همراه خود دارد. در بسیاری از موارد چسب مژه آب می شود ، یا اثر خود را از دست داده و مژه مصنوعی آویزان میشود یا میفتد.در مقاله فرمول چسب مژه  از سری مقالات 3 فرمول درباره این مطلب توضیح داده شده است.

فرمولاسیون چسب مژه

سیانواکریلات ماده اصلی در فرمولاسیون چسب مژه است .

سیانواکریلات یک اتصال شیمیایی سریع است که عملکرد ان مانند چسب است. از جمله مواد تشکیل دهنده دیگر چسب مژه می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • هیدروکینون

هیدروکینون نوعی هیدروژن است که هدف اصلی آن جلوگیری از پلیمریزاسیون سایر مواد فرمولاسیون چسب مژه داخل بطری است و بدون وجود این ماده در فرمولاسیون، چسب به سرعت در ظرف خود خشک و سفت خواهد شد.

  • موم کاندلیلا

این ماده از درخت کندلی به دست می آید. وظیفه مهم و اصلی آن افزایش خاصیت چسبندگی چسب است.  از دیگر خواص این ماده می‌توان به مرطوب کردن و تسکین دادن پوست بدون تحریک پوست اشاره کرد.

  • پلی (متیل متاکریلات)

متیل متاکریلات از مواد پلیمریزاسیون، متیل و اکریلات به ساخته میشود. این ماده  یک اتم کربن دارد که هدف آن کمک به سیانواکریلات  است و نیز خاصیت چسبندگی محلول را افزایش می دهد.

  • بیوتن

این ماده به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود و در رشد تارهای مو اثر گذار است. وجود این ماده در فرمولاسیون چسب مژه باعث قوی و ضخیم شدن مژه‌ها میشود.

  • کربن سیاه

از این ماده برای تیره رنگ کردن چسب مژه استفاده می‌شود. درحقیقت این ماده به عنوان رنگدانه عمل می‌کند. به صورت کلی بهتر است در فرمولایسون چسب مژه از کربن سیاه استفاده نشود.

  • عصاره بابونه

این ماده خاصیت های درمانی بسیار زیادی دارد، همچنین به منظور جلوگیری از ابتلا به سرطان به فرمولاسیون چسب مژه اضافه می‌شود.

نکته:دقت کنید چسب مرغوب به هیچ عنوان نباید فرمالوئید داشته باشد. این ماده باعث می‌شود چشم شما آسیب جدی ببیند.

ویژگی‌های یک چسب مژه خوب

فرمول چسب مژه
فرمول چسب مژه

وقتی از  چسب مژه مصنوعی مرغوب صحبت می‌کنیم؛ لازم است ویژگی‌هایی که آن را از کالاهای نامرغوب تمایز می دهد، بدانیم.

  • بهترین چسب مژه مصنوعی نباید به چشم شما آسیب وارد کند .
  • چسب مژه مصنوعی باید فاقد مواد حساسیت‌زا باشد. اگر چشم های حساسی دارید، از چسب‌های مخصوص چشم حساس استفاده کنید.
  • چسب مژه مصنوعی نباید مواد شیمیایی مضر داشته باشد؛ مخصوصا موادی مانند فرمالدهید (نوعی نگهدارنده). این ماده در استفاده طولانی مدت آسیب‌های شدیدی به چشم وارد می‌کند.
  • چسب مژه مصنوعی نباید بوی تندی داشته باشد. چسب مژه‌های نامرغوب که بوی تندی دارند،  قرمزی، خارش و سوزش چشم‌ها را به وجو می اورند.
  • چسب مژه مصنوعی بایدسریعا خشک شود تا از جابجا شدن مژه جلوگیری کند.
  •  چسب مژه مصنوعی باید مقاومت مناسبی داشته باشد. مقاومت کم چسب سبب افتادن مژه و مقاومت خیلی زیاد آن باعث دشوار شدن جدا کردن مژه و گاها حتی سبب کنده شدن مژه‌ها می‌شود.

انواع چسب مژه

این چسب‌ها با توجه به کاربردی که دارند  دارای انواع مختلفی نیز هستند که در این قسمت آن‌ها را بیان میکنیم:

  • چسب اسپید:
    اگر سرعت و قدرت چسبندگی بسیار بالا برای شما اهمیت زیادی دارد ، این چسب پیشنهاد  خوبی برای شما است. برای استفاده از این چسب باید دقت و مهارت بالایی داشته باشید.  به این دلیل که چسب سریع خشک می‌شود و در صورتی که مهارت بالایی نداشته باشید ممکن است قبل از تمام شدن کار شما، چسب خشک شده باشد. این چسب رنگ و بویی ندارد و به چشمان شما آسیب نمیزند.
  • چسب پاور:
    این چسب هم مانند مدل قبلی سرعت و قدرت بالایی داشته باشد. با این تفاوت که چسب اسپید در سرعت شناخته شده است و چسب پاور در قدرت.
  • چسب بدون گار:
    قدرت این نوع از چسب نسبت به دو مدل قبلی کمتر است ولی به خاطر غلظت بالایی که دارند، در کمترین زمان ممکن خشک می‌شوندمزیت چسب‌های بدون گاز این است که به هیچ وجه چشم را ادیت نمی‌کند و برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند، مناسب است.

چسب مژه چیست؟ Eyelash glue formula

 

استفاده از اکستنشن مژه به مجموعه ای از ابزارها و محصولات تخصصی نیاز دارد که یکی از مهمترین آنها چسب مژه است. این ابزار ضروری برای چسباندن ایمن اکستنشن ها به مژه های طبیعی طراحی شده است .

تکنسین ها و حرفه ای ها برای ایجاد مژه های خیره کننده و ماندگار که زیبایی طبیعی چشم مشتریان خود را افزایش می دهد، به طور یکسان به آن اعتماد دارند.

این چسب نقش حیاتی در تضمین ماندن مژه ها در جای خود و تا حد امکان بی عیب و نقص دارد. بدون چسب مناسب، حتی ماهرترین مژه‌زن نیز ممکن است برای ایجاد ظاهر دلخواه تلاش کند. بنابراین، مهم است که روی چسب باکیفیت سرمایه گذاری کنید که به طور خاص برای مژه های حجم دهنده طراحی شده است.

چسب مژهبرای هنرمندان مژه بسیار مهم است زیرا نه تنها به چسباندن اکستنشن مژه کمک می کند، بلکه به نتایج حرفه ای، افزایش ماندگاری و ایمنی و رضایت مشتری کمک می کند. ارائه خدمات استثنایی مژه با انتخاب چسب مناسب و تسلط بر کاربرد آن بسیار مهم است.

مواد تشکیل دهنده چسب مژه چیست؟

توصیه می شود قبل از استفاده، برچسب و دستورالعمل چسب مژه را به دقت مطالعه کنید تا از کاربرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید و از هرگونه واکنش نامطلوب احتمالی جلوگیری کنید. وقتی نوبت به انتخاب چسب مژه عالی می رسد، بسیار مهم است که زمان بگذارید و لیست مواد را به دقت مرور کنید. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولی که انتخاب می کنید مطابق با نیازها و ترجیحات خاص شما طراحی شده است.

مواد تشکیل دهنده چسب مژه بسته به برند و نوع چسب می تواند متفاوت باشد.

جزء شرح
سیانواکریلات ماده چسبنده اصلی است که وقتی در معرض رطوبت قرار می گیرد یک پیوند قوی ایجاد می کند. اکستنشن مژه را در جای خود نگه می دارد.
پلی متیل متاکریلات انعطاف و استحکام را به چسب می افزاید و به دوام آن کمک می کند.
اتیل سیانوآکریلات نوع دیگری از چسب سیانواکریلات که معمولا در چسب مژه استفاده می شود. این یک اتصال سریع خشک و قوی ایجاد می کند.
کربن سیاه در چسب مژه های تیره رنگ استفاده می شود تا رنگ مشکی مشخص خود را به آن ها بدهد.
اب اضافه شده به فرمولاسیون چسب مژه برای ایجاد رطوبت که خاصیت چسبندگی را فعال می کند.
سایر مواد افزودنی ترکیبات اضافی مانند تثبیت کننده ها و آنتی اکسیدان ها ممکن است برای افزایش عملکرد و طول عمر چسب گنجانده شود.

 

چه به دنبال فرمولی باشید که برای پوست حساس ملایم باشد و چه به دنبال فرمولی هستید که ماندگاری قوی و طولانی مدتی داشته باشد، بررسی فهرست مواد می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. بنابراین، قبل از خرید بعدی چسب مژه، حتماً به لیست مواد تشکیل دهنده نگاهی دقیق تری بیندازید تا مطمئن شوید که برای نیازهای شما مناسب است.

مواد تشکیل دهنده چسب مژه برای جلوگیری از

مهم است که قبل از خرید از مواد تشکیل دهنده چسب مژه که ممکن است به آن حساسیت یا آلرژی داشته باشید آگاه باشید. برخی از افراد ممکن است بخواهند از استفاده از چسب مژه خودداری کنند زیرا این چسب حاوی مواد زیر است:

 

جزء شرح
فرمالدئید این ماده یک آلرژن بالقوه است و ممکن است در برخی افراد باعث تحریک یا واکنش های آلرژیک شود. بسیاری از چسب های مژه اکنون فرمول های بدون فرمالدئید را به عنوان جایگزین ایمن تر ارائه می دهند.
لاتکس لاتکس می تواند در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. اگر شما یا مشتریانتان حساسیت به لاتکس دارید، بهتر است چسب مژه های بدون لاتکس را انتخاب کنید.
عطرها برخی از چسب های مژه ممکن است حاوی عطرهایی باشند که می توانند باعث تحریک یا حساسیت پوست شوند. انتخاب فرمول های بدون عطر می تواند انتخاب مطمئن تری باشد، به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند.
حلال های خشن حلال های خاصی مانند استون ممکن است در چسب مژه وجود داشته باشد. این حلال ها می توانند بر روی پوست خشن باشند و ممکن است باعث خشکی یا تحریک شوند. چسب هایی با حلال های ملایم تر یا گزینه های بدون حلال ارزش توجه دارند.
رها کننده های فرمالدئید برخی از چسب ها ممکن است حاوی موادی باشند که در طول زمان فرمالدئید آزاد می کنند. این ترکیبات، مانند دیازولیدینیل اوره یا هیدانتوئین DMDM، به طور بالقوه می توانند باعث واکنش های آلرژیک یا حساسیت شوند.

محرک یک فرد ممکن است هیچ تاثیری بر دیگری نداشته باشد، بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که حساسیت های هر فرد متفاوت است. اگر شما یا مشتری‌تان حساسیت یا آلرژی دارید، مهم است که چسب‌هایی را انتخاب کنید که ضد حساسیت هستند یا برای چشم‌های حساس بی‌خطر باشند، بنابراین حتماً فهرست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. همچنین می توان با انجام یک پچ تست قبل از ورود به همه چیز، متوجه شد که آیا واکنشی وجود دارد یا خیر.

بهترین چسب برای اکستنشن مژه چیست؟

هنگام انتخابچسب اکستنشن عالیاز میان طیف وسیعی از گزینه ها، عوامل و محصولات زیر را در نظر بگیرید:

سرعت کار: برای زمان پخت سریعتر،چسب مژه پالسیک گزینه نوآورانه است، در حالی که چسب مژه جت ست پرو زمان پخت کندتر با ویسکوزیته بالاتر را ارائه می دهد.

دما و رطوبت اتاق: چسب مژه شهرتطراحی شده است تا در سطوح مختلف رطوبت عملکرد خوبی داشته باشد و بدون توجه به محیط، زمان خشک شدن بهینه را تضمین کند.چسب مژه آفتاب پرستبا شرایط مختلف رطوبت تنظیم می شود و نتایج قابل اعتمادی ارائه می دهد.

حساسیت مشتری: اگر مشتری شما به دود حساس است، از چسب مژه پالس مژه بدون عیب استفاده کنید که برای افرادی با حساسیت کمتر مناسب تر است.

تحریک یا نگرانی های آلرژی: چسب شفاف Luminous Clear Adhesive یک انتخاب عالی برای مشتریانی است که نگرانی های مربوط به حساسیت دارند، زیرا درصد سیانواکریلات کمتری دارد و خطر تحریک یا آلرژی را کاهش می دهد.

علاوه بر این، در مورد حذف،کرم چسب را برداریدr برای برداشتن ایمن و موثر اکستنشن مژه توصیه می شود. با در نظر گرفتن این عوامل و بررسی محصولات، می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید تا بهترین چسب مژه را برای نیازهای خاص خود و راحتی مشتری تضمین کنید.

سوالات متداول

آیا چسب اکستنشن با چسب مژه مصنوعی یکی است؟

خیر، چسب اکستنشن مژه و چسب مژه مصنوعی یکی نیستند. چسب اکستنشن مژه به طور خاص برای استفاده حرفه ای توسط مژه کاران فرموله شده است تا اکستنشن های مژه فردی را به مژه های طبیعی بچسبانند. اتصال قوی و بادوام آن می تواند در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت کند. از سوی دیگر، چسب مژه مصنوعی که به آن چسب مژه نواری نیز می‌گویند، برای چسباندن مژه‌های نواری یا مژه‌های مصنوعی روی پلک استفاده می‌شود. معمولاً موقت یا نیمه دائمی است.

ماندگاری چسب مژه چقدر است؟

زمانی که چسب مژه برای اولین بار باز می شود، ماندگاری چهار هفته دارد ، اما زمانی که به درستی نگهداری شود، از تاریخ تولید سه تا شش ماه ماندگاری دارد.

آیا چسب مژه همان چسب مژه است؟

بله، «چسب مژه» و «چسب مژه» عموماً به یک محصول اشاره دارند. هر دو اصطلاحی هستند که برای توصیف چسب مورد استفاده در چسباندن اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی استفاده می‌شوند.

 

سخن پایانی

چسب مژه با کیفیت این اطمینان را به شما می دهد که  از مژه های کاشته شده  زمان بیشتری استفاده کنید .استفاده از چسب مژه نامناسب یا فیک شاید بتواند از لحاظ اقتصادی برای شما در کوتاه مدت بصرفه تر باشد ولی اگر شما  در مهمانی باشید و ناگهان مژه های شما در گرما گرم مهمانی  بریزد واقعا این مسئله خجالت اور است .پس به جای نگاه کوتاه مدت و مقطعی بهتر است اینده نگر تر باشیم و از مژه کار خود بخواهیم از چسب مژه با کیفیت و مناسب برا  کاشت مژه  شما استفاده کند.

شماره های تماس:

دکتر مقدم 09171205271
مهندس نظری 09155604003
پشتیبان آنلاین 09151154934

پست الکترونیک :
Shimis.alizadeh@gmail.com

آدرس:
مشهد، فکوری17، نبش لاله2، شرکت ویلاتوس

مقالات:

  1. فرمولاسیون خط چشم
  2. فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
  3. فرمولاسیون ریمل

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط